Μενου
καλαθι

Συνεχής καταχώρηση νέων προϊόντων

Συχνές Ερωτήσεις

1. Η Παραγγελία μου βρίσκεται σε αναμονή τη σημαίνει αυτό;

2. Μπορώ να παραγγείλω απο το site και να παραλάβω απο το κατάστημα;

3. Πως μετράω τις διαστάσεις για το κουρτινόξυλο;

4. Μπορώ να τροποποιήσω την παραγγελία που έχω κάνει;

5. Εμφανίζεται σφάλμα και δεν μπορώ να παραγγείλω, γιατί;




ΣΕ ΠΟΙΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ Η ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ;

Μπορείτε να δείτε οποιαδήποτε στιγμή σε ποια κατάσταση βρίσκεται η παραγγελία σας συνδεόμενοι με τα στοιχεία σας. Κάθε φορά που η παραγγελία σας αλλάζει κατάσταση σας αποστέλλεται και σχετικό e-mail στην διεύθυνση που δηλώσατε στα στοιχεία σας. Οι καταστάσεις είναι οι ακόλουθες:

•    Σε αναμονή
•    Σε εξέλιξη
•    Αναμονή για τραπεζική κατάθεση
•    Παραγγελία έτοιμη για παραλαβή
•    Αποστάλθηκε
•    Παραδόθηκε
•    BACKORDER (μόλις παραλάβουμε)
•    Ακυρώθηκε
•    Έλεγχος Διαθεσιμότητας
•    Απορρίφθηκε
•    Επιστροφή χρημάτων

1.Σε αναμονή: είναι κάθε παραγγελία που λαμβάνουμε και επεξεργαζόμαστε προς επαλήθευση.
2. Σε εξέλιξη: είναι η φάση που η παραγγελιά σας ετοιμάζεται προς αποστολή.
3. Αναμονή για τραπεζική κατάθεση: για να σας ενημερώσαμε για κάτι τέτοιο σημαίνει ότι η παραγγελία σας είναι έτοιμη για αποστολή αλλά δεν έχει γίνει η τραπεζική κατάθεση.
4.Παραγγελία έτοιμη για παραλαβή: σε περίπτωση που έχετε επιλέξει "παραλαβή από το κατάστημα", μόλις η παραγγελία σας είναι έτοιμη σας ενημερώνουμε με email ή τηλεφωνικά και η παραγγελία σας μεταβαίνει σε κατάσταση: "Παραγγελία έτοιμη για παραλαβή".
5.Έχει αποσταλεί: για να σας ενημερώσαμε για κάτι τέτοιο σημαίνει ότι η παραγγελία σας έχει αποσταλεί με μεταφορική εταιρία και σας ενημερώνουμε με email  τον αριθμό αποστολής του δέματος και την αξία όταν είναι αντικαταβολή.
6.Παραδόθηκε: για να σας ενημερώσαμε για κάτι τέτοιο σημαίνει ότι η παραγγελία σας έχει παραδοθεί από την εταιρία που έκανε την μεταφορά του δέματος σας.
7.BACK-ORDER (μόλις παραλάβουμε): σε περίπτωση που η παραγγελία σας πρόκειται να καθυστερήσει πολύ , σας ενημερώνουμε και αν συμφωνείτε να περιμένετε, η παραγγελία σας μεταβαίνει σε κατάσταση "BACK-ORDER (μόλις παραλάβουμε)".
8.Ακυρώθηκε: εάν για οποιονδήποτε λόγο ακυρωθεί η παραγγελία σας μεταβαίνει σε κατάσταση "Ακυρώθηκε".
9.Έλεγχος Διαθεσιμότητας: Σε αυτό το στάδιο η παραγγελία σας έχει περάσει τον έλεγχο ομαλότητας και  γίνεται έλεγχος για το ποια προϊόντα είναι άμεσα διαθέσιμα στο κατάστημά μας και γίνεται η παραγγελία των προϊόντων που δεν βρίσκονται στο κατάστημά μας. Σε περίπτωση που μετά από συνεννόηση με τους προμηθευτές μας ο χρόνος παράδοσης είναι μεγαλύτερος του αναμενόμενου θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.
10.Απορρίφθηκε: Ελλιπή στοιχεία.
11.Επιστροφή χρημάτων: Γίνετε επιστροφή της προϋπάρχουσας κατάθεσης χρημάτων.

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Οι αποστολές γίνονται καθημερινά όμως όχι το Σαββατοκύριακο, κατά το οποίο όλες οι μεταφορικές υπηρεσίες παραμένουν κλειστές.

Επιστροφή Πάνω



ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΩ ΑΠΟ ΤΟ SITE ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΛΑΒΩ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ;

Βεβαίως και μπορείτε!

Το δηλώνετε κατά την διαδικασία της παραγγελίας σας επιλέγοντας "Παραλαβή από το κατάστημα " και με αυτόν τον τρόπο δεν χρεώνεστε έξοδα αποστολής.

Θα πρέπει όμως να έχετε υπ' όψιν τα εξής:

  • Το κατάστημά μας βρίσκεται 2ο χλμ Αλεξανδρούπολης - Άβαντα.
  • Θα πρέπει να ενημερωθείτε από εμάς μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ότι η παραγγελία σας είναι έτοιμη και μετά θα περάσετε να την παραλάβετε (κρατάμε αυστηρά προτεραιότητα στις παραγγελίες).
Επιστροφή Πάνω



ΠΩΣ ΜΕΤΡΑΩ ΤΙΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΥΡΤΙΝΟΞΥΛΟ;


Συνολικό μήκος σωλήνα (χωρίς τα διακοσμητικά τέρματα): 15 με 20 cm σε κάθε πλευρά από το κούφωμα.

Ύψος στηρίγματος Κουρτινόξυλου από το κούφωμα: +15 cm πάνω από το κούφωμα.

Απόσταση στηρίγματος από τα πλάγια του κουφώματος: 8 cm τουλάχιστον σε κάθε πλευρά.

Επιστροφή Πάνω


ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΩ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛIA ΠΟΥ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ;

Δυστυχώς δεν μπορείτε να τροποποιήσετε την παραγγελία που έχετε κάνει εάν ειναι σε Σε εξέλιξη, διότι τα προϊόντα έχουν παραγγελθεί και συσκευαστεί μόνο για εσάς.

Βέβαια, κάτω από κάποιες συνθήκες υπάρχει αυτή η πιθανότητα, όμως καλό θα ήταν να την αποφύγετε.

Είναι σημαντικό να είστε σίγουροι για την παραγγελία σας πριν την ολοκληρώσετε.

Επιστροφή Πάνω


ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΣΦΑΛΜΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΩ, ΓΙΑΤΙ;

Διαγράψτε τα προσωρινά αρχεία και τα cookies από τον broswer σας (Internet explorer, mozilla κλπ) και όλα θα λειτουργήσουν κανονικά!

Επιστροφή Πάνω